Autor Wiadomość
Kucinho
PostWysłany: Śro 21:26, 23 Sty 2008    Temat postu: Maniak ASG

Replika broni
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru

Replika broni - jest to "coś" co zastępuje maniakom airsoftu piłkę, rower, pracę, a nawet w skrajnych przypadkach żonę/dziewczynę.

1. Podział pistoletów na kulki:

a) ze względu na napęd: - springi - po każdym strzale musisz naciągnąć sprężynę (służą do koksowania) - gaziaki - każdorazowe naciśnięcie spustu to strzał (służą do naćpania się na polu walki gazem wylatującym z lufy) - elektryki - można strzelać "ogniem" ciągłym (służą do wyrzucania pieniędzy na kulki (czyt. w błoto))

b) ze względu na cenę: - do 250 złotych (do 50 biorąc pod uwagę springi) - tanie gówno - do 700 złotych (do 300 biorąc pod uwagę springi) - chińszczyzna - nawet do kilkunastu tysięcy złotych - repliki (też z Chin, ale mało kogo to obchodzi)


2. Charakterystyka repliki:


a) amunicja - Strzela to "amunicją" 6mm i 8mm, w postaci kulek kompozytowych, metalizowanych lub "z farbą" - co do tych ostatnich to najprościej określić strzelanie się za ich pomocą słowami gówno prawda, gdyż nie raczą one niemal nigdy rozpaść się na ubraniu przeciwnika. Jak rozpoznać amunicję, którą trafił Cię przeciwnik (wliczając odpowiednio dobraną moc repliki)? Waga (g) / Reakcja -0.12 / Pytanie: "Mam wrażenie czy zaczął deszcz padać?" -0.2 / Stwierdzenie: "Chyba jakieś owady się ode mnie odbijają." -0.23 / Pytanie: "Ej, ja chyba dostałem??" -0.25 / Stwierdzenie: "Ała, ja faktycznie dostałem." -0.28 / Złapanie się w miejscu postrzelenia, krzyk: "Ała!! Już dosyć, dostałem!!" -0.3-0.4 / Gwałtowne ruchy, krzyk: "Kur** co za idiota z tego strzela?! DOSTAŁEEEEEEM!!!" ->0.4 / Niezrozumiałe okrzyki połączone z padnięciem na ziemię i niekontrolowanym wydalaniem moczu.


b) wygląd - Wygląd repliki jest własną sprawą każdego szanującego się maniaka. Duża część z nich uważa, że im ich replika jest bardziej poobwieszana różnego rodzaju durnymi dodatkami, tym bardziej są oni imoł. Niektórych nie obchodzi, że różnego rodzaju zabiegi wizualne stwarzają z ich replik połączenia łodzi podwodnej z bronią z kłejka. Podczas rozmowy z maniakiem należy uważać by nie obrazić jego repliki oraz by nigdy nie powiedzieć "jakie Ty masz fajne M16A2", gdy on trzyma w rękach M16A3. Takie zachowanie koończy się otrzymaniem hi-cap'a w dupsko, niekiedy (przy braku stosownej ochrony) Twój wzrok może zostać wyregulowany bądź utracony za pomocą kilkudziesięciu kulek.


c) materiał, oryginalność - Dla każdego airsoftowca liczy się solidność, materiał i odwzorowanie, z jakim została wykonana jego replika. NIGDY nie mów, że jego replika jest z plastiku, ona jest a ABS'u! Jeśli natomiast replika jest full metal, nie waż się powiedzieć, że ten ABS wygląda bardzo realistycznie. Mimo Twoich najszczerszych chęci skończy się to hi-cap'em w dupsku (w przypadku jego braku dwoma mid-cap'ami lub kilkoma low/real-cap'ami). Spora część maniaków cierpiących na brak dowartościowania (oraz takich, których to po prostu kręci) potrafi wydać kilkaset złotych więcej, aby ich replika niczym nie różniąca się od tańszego odpowiednika posiadała dumny napis "Colt", "H&K", a nawet "NASA", itp.


d) bebechy - Jest to ogół małych gówien i gówienek współpracujących ze sobą, by replika maniaka w gruncie rzeczy potrafiła zadać przeciwnikowi maksimum niepotrzebnego bólu i robić to jak najczęściej. Tutaj panuje zasada - im masz droższe bebechy tym masz lepsze, i tym bardziej wkur**asz innych, którzy uznają Cię za kasiastego gostka, który umie tylko psuć klimat i robić krzywdę innym (naturalnie będą oni chcieli zbudować jeszcze lepszy sprzęt niż Twój, by pokazać, że są jeszcze bardziej kasiaści, i lubią psuć klimat).


e) długość lufy - Wszyscy dążą by mieć ją jak nadłuższą, w przypadku jeśli replika jest do CQB (Często Qrwa Boli, ewentualnie Close Quarters Battle, czyli do walki w budynkach) maniacy dążą do skrócenia kolby i wydłużenia lufy. Tłumaczą się oni przyrostem osiągów, a tak naprawdę każdy wie, że chcą swoje chore fantazje zaspokoić po cichu.


f) magazynki - Teoretycznie im masz mniejsze, lecz więcej tym jesteś bardziej emo, ale wiąże się to z niepotrzebnymi wydatkami. Klasyfikacja magazynków:

- real-cap - stosowane są przeważnie do rekonstrukcji (czyli do czegoś, co mimo najszczerszych chęci maniaków NIGDY nie odwzoruje prawdziwej jednostki); Pojemność - taka jak w oryginalnych broniach danego typu (przeważnie 20-30 kulek)

- low-cap - najbardziej pozbawione sensu magazynki. Zajmują wiele miejsca, a posiadają małą liczbę kulek. Służą do szpanu, a czasem do strzelania z nich; Pojemność - różna w zależności od rodzaju repliki (przeważnie 20-60 kulek)

- mid-cap - są to magazynki, mieszczące więcej niż low (działają na tak samo zrytej zasadzie), jednak mniej niż hi; Pojemność - większa niż w low-cap'ach (przeważnie 80-200 kulek)

- hi-cap - w tych magazynkach jest więcej zębatek niż kulek. Mechanizmy, o których fizjologom się nie śniło powodują, że w kawałku plas.. ABS'u (ewentualnie metalu) mieści się w pizdu kulek; Pojemność - od dużej do baaaaaardzo dużej, a nawet większej (przeważnie 200 - 3000 kulek)


g) dodatki - Im więcej tym lepiej, sprawiają fajne wizualne wrażenie i złudne uczucie przydatności. Tak naprawdę są ch*** warte, ale niektórych kręci noszenie na replice sprzętu 3 razy więcej wartego niż ona sama. Według niektórych myśl, że po upadku "SUPER ULTRA HIPER MAX OPCJI" repliki (czyli napakowanej dodatkami) około 2-3 tysięcy złotych idzie uprawiać miłość. Podział dodatków:

- tłumiki - POZIOM NIEPRZDATNOŚCI: 8/10 - służą temu by replikę było trudniej przenosić ze względu na jej długość. Niekiedy wyciszają replikę, bądź przez ukryte przedłużenie lufy zwiększają jej osiągi.

- bipody - POZIOM NIEPRZYDATNOŚCI: 9/10 - służą obciążeniu przedniej części repliki.

- granatniki - POZIOM NIEPRZYDATNOŚCI: 6/10 - służą do szybkiego pozbycia się nadmiaru kulek.

- lasery - POZIOM NIEPRZYDATNOŚCI: 7/10 - służą do ujawnienia przeciwnikowi gdzie się w danej chwili znajdujemy.

- latarki - POZIOM NIEPRZYDATNOŚCI: 9/10 - służą wypełnieniu wolnego miejsca na replice.

- lunety - POZIOM NIEPRZYDATNOŚCI: 8/10 - służą w większej ilości przypadków uniemożliweniu celowania z repliki.

- kolimatory - POZIOM NIEPRZYDATNOŚCI: 5/10 - służą do ciągłego ustawiania ich i bezskutecznego kompilowania ich z torem lotu kulki.

- chwyty RIS - POZIOM NIEPRZYDATNOŚCI: 9/10 - służą temu by repliki nie dało się chwycić wygodnie.

- pojemniki na baterie - POZIOM NIEPRZYDATNOŚCI: 7/10 - służą temu by druga rozładowana bateria mogła nam dyndać i grzechotać w nich

- szyny RIS - POZIOM NIEPRZYDATNOŚCI: 10/10 - służą do montowania na nich wyżej wymienionych niepotrzebnych dodatków.

PS - Nie tłumaczcie gościowi z MP40, który ma zamontowany kolimator, że to nie pasuje. Jeśli spotkaliście takowego to uwierzcie, NIE DA się takiemu wytłumaczyć.


3. Prędkość wylotowa kulki (fps - fuckin' psycho syndrom, lub foot per second) - Ich najważniejszy według sporej części maniaków parametr. Świadczy jedynie o poziomie wyżycia używającego danej repliki maniaka. Podział: - <200 fps - Używają to wszystkie dzieci, które uważają, że za 100 złotych lepiej kupić elektryka niż springa - 200-250 fps - Jak wyżej, z tym, że do elektryków dochodzą jeszcze gaziaki - 250-300 fps - Większość początkujących, którzy nie wiedzą nic o AS poza tym, ile ich replika ma fps - 300-400 fps - Większość normalnych (czyt. bez kompleksów) maniaków - 400-500 fps - Maniacy, którzy czują się niedowartościowani, ewentualnie ci co uważają się za odpowiedzialnych - 500-600 fps - Pseudo maniacy, ewentualnie maniacy naprawdę odpowiedzialni - >600 fps - #*@#*&*@$&*#&*@


4. Siła zasilająca replikę - czyli w zależności od tego jak bardzo jesteś emo, możesz samemu zadawać sobie trud lub pozwolić by inne źródła zrobiły to za Ciebie. Podział:

- mięśnie - im jesteś większym koksem tym mocniejsze sprężyny, które wyczesywać będą więcej fps, dasz radę naciągnąć,

- greengas - dla leni, daje średnie szybkości wylotowe kulek, ale zapach jest bardzo ładny,

- CO2 - dla niewyżytych, daje olbrzymie prędkości wylotowe, nie można jednak być leniem gdyż wymiana kapsuły z CO2 wymaga wykazania minimum inwencji,

- baterie - coś dla cierpliwych, trzeba pamiętać by ją naładować. Im więcej ma woltów tym szybciej zarżniesz gearbox'a repliki, a im ma więcej machów tym bardziej imoł jesteś.


5. Awaryjność - Temat tabu, dla każdego maniaka to właśnie jego replika jest super hiper i nigdy się nie psuje. Jednakże repliki kilku firm mówi się, że psują się rzadziej niż innych. Tak - bo są droższe i mniej osób je używa.


6. Tuning - Jest to jedno z ulubionych zajęć airsoftowców. Wyróżnia się dwie metody:

- chałupnicza - mały koszt, kosmiczne fpsy, krótka żywotność - profesjonalna - koszt jak 3 inne repliki, tak samo kosmiczne fpsy, równie krótka żywotność - z tym, że pistolety na kulki są wtedy na gwarancji

Jednak całą ideę tuningu można podsumować jednym prawem Murphy'ego: "Odpuść sobie, przeciwnik na którego trafisz i tak ma 100 fps więcej".


PS: Maniacy nie lubią, gdy porównuje się ich do jakichś subkultur. Po ich replikach widać jednak, że wykazują skłonności do bycia emo. Po powrocie i odstawieniu wypucowanej na glanc repliki do kąta większość z nich zabiera się za ponowne przeczytanie książki "Cierpienia Młodego Wertera".





http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Airsoft


Airsoft
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru

Airsoft – sport polegający na bieganiu po lasach, polach lub opuszczonych budynkach i strzelania w siebie z pistoletów na kulki. Uczestnicy zabawy, dla zachowania wojennych realiów, noszą stare, przepocone mundury z demobilu. Mają oni prawo, które jest przestrzegane mimo braku oficjalności.
[edytuj]
Fani airsoftu

Jedną z grup miłośników airsoftu są dzieciaki ze wsi, które chodzą za sobą gęsiego i strzelają sobie w plecy. Druga grupa to twardziele dla których najwyższą wartość w życiu mają te momenty, kiedy paradując w pełnym oporządzeniu i z repliką na wierzchu uda im się nastraszyć w centru miasta jakiegoś emeryta, do tego stopnia, że ten w momencie nauczy się obsługiwać buraka i zawiadomi organa ścigania. Trzecia grupa to maniacy. Jeśli nie jesteś pewien czy spotkałeś maniaka, to skorzystaj z poniższego wykazu:
Maniak przeważnie chodzi po lesie obładowany sprzętem wartym tyle co światowe rezerwy złota.
Jeśli podejdziesz do maniaka i zapytasz się go, co to za broń, to przygotuj się na niezwykle długi wykład w którym osobnik powiadomi cię że to co trzyma to nie broń, tylko replika broni strzelająca kulkami 6 mm itd., przy czym naprawdę nie musisz zadawać mu takich pytań - maniak może tak długo. Jak zaczyna to uciekaj.
Jeśli spotkasz go w lesie i zapytasz się go, co robi, też przygotuj się na nudę. Miłośnik airsoftu będzie ci tłumaczył co to jest ta jego zabawa tak długo, aż obiecasz mu pójście do sklepu i kupienie sprzętu.
W obecności w/w osobnika lepiej nie mów o tym że airsoft to głupia zabawa. Jeśli zdarzyło ci się popełnić taką gafę i jeśli sekundę po tym nie powiesz, że to było przejęzyczenie - znam świetny szpital
Większość maniaków sprawia wrażenie jakoby ich broń (pardon, replika) była dla nich żoną, matką, albo co.
[edytuj]
Jak sprawić aby absolutnie nikt cię nie lubił ?

Jednym z największych grzechów jakie może popełnić airsoftowiec to przeistoczenie się w terminatora. Aby uzyskać ten mało zaszczytny tytuł należy nawet w sytuacjach jasnych i bezspornych, kiedy wszystkie zmysły wspierają resztki uczciwości w potrzebie przyznania się do trafienia, prowadzić obłąkańczą walkę lub uciekać. Jednostkowa próba może nie wystarczyć. Zachowanie należy powtarzać wielokrotnie aż do momentu gdy pozostali maniacy, widząc terminatora-adepta, spluwają z niesmakiem. Należy również pamiętać o regularnym wdawaniu się w psykówki, kiedy trafiający zwraca uwagę na niestosowne zachowanie terminatora.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group